Friday 25 January 2013

Super Saver : Ubat Gigi dan Berus Gigi

              Hi!!Assalamualaikum! Macamlah aku sorang yang memberus gigikan? Tak kira!Nak tunjuk jugak!Nak jugak!

                      Aku beli ubat gigi ni dengan harga RM12.79 dapat sekali ubat gigi for free worth for RM 9.47. Jimatkan? Berus gigi 360 ni bukan sahaja boleh berus gigi tapi ada lagi dua fungsi seperti membersihkan lidah dan gusi.


Jom tengok resit 

                             Murahkan? Benda kecik macam ni pun aku nak postkan? Gila tak ada idea.Bukan! Jangan salah faham maksud aku. Aku happy sebab dapat buat penjimatan.Siapa tak happy bila aku memang nak beli ubat gigi and berus gigi tetiba ada off camni. Mungkin ammountnya tak besar tapi still duitkan...Janganlah bile ko dapat baju ZARA or MNG 70% off baru ko nak rase happy.  Small little things mcm ni pun aku rasa happy nak lalui hari-hari aku. Huhu. Tak salahkan share?Huhu....Oh ya! Aku beli di giant and tak tau still continue or dah discontinue.Hihi.

Doakan aku cepat sembuh ya!

                                                 

No comments:

Post a Comment