Saturday 26 January 2013

Anak Saudara

                  Siapa ada anak saudara? Aku tak ada maklumlah aku anak sulung. Adik aku kata tak sabar nak menimang anak sedara. Ehem!
                 Walaupun aku tak ada anak saudara, tapi abang sepupu aku yang aku dah anggap macam abang sendiri, ada tiga orang anak. Jadi automatik aku ada anak sedaralahkan! Aku tulis entry ni sebab aku rindu sangat dengan diaorang.

                                            Perkenalkan!!!Najmi dan Najihah!!!

                       Huhu. Najmi ni si abang. Nakalnya masya allah! Nakal-nakal pun Fak Kakak tetap sayang!Najihah ni yang kedua. Sebenarnya Najihah ada lagi adik tapi masih baby. Huhu. Namanya Nabil. Yang chumilnya, Najmi ni panggil adik dia, Adik Titiah akibat kepelatan. Geramkan! Umur Najmi baru nak masuk empat tahun.
                Geramnya! Najmi ni waktu kecik lagi, keleteh dia menggeramkan semua orang.Tu yang asyik rindu dia memanjang. Najmi waktu kecik sikit dia habis dengki dengan Titiah. Tapi makin besar nampak sangat dia makin sayang adik dia. Walaupun kengkadang gaduh-gaduh manja.Cuba tengok gambar ni.

                     Tapi, paling aku tak boleh blah, Najmi kata rambut Titiah macam cendawan. Aku fikir macam mana????Hah? Imaginasi budak ni selaras dengan neuron-neuron yang berkembangkan?

   Ni Najmi lukis!Ahh,Percaya sangat!Bedaah je lebih......Layankan jelah karenah dia..nasib kau comellll......
                                                 Melukis dengan Samsung Note I

                               Hi cendawan...Nak gigit awak boleh? Chumil sangat!

Oklah. Rindu tak habis lagi! Bye semua!

No comments:

Post a Comment