Monday 14 January 2013

Heiii!!Dah Ada Blog!!


                   Hi...Gembira ni..Gembira ok bila dah ada blog. Ntah bertahun jugaklah berfikir-fikir nak ada blog.Tak sangka akhirnya hari ini 14 Jan 2013, tarikh keramat aku ada blog. Dua sebab aku berblog. Satu sebab aku 'stuck' tak-tahu-nak-buat-apa memandangkan tangan kiri aku bersimen. Boleh tak bayangkan macam mana aku menaip dengan satu tangan ni....huhu...Sebab kedua, insya allah bulan lapan ni aku akan bernikah. Konon-konon blog ni adalah tempat aku menulis segala kenangan untuk wedding preparation aku..yihieee...(gataiiii). 

             Emm tetibakan aku rasa ayat aku melerat-lerat...Asal aku tak kata je yang aku ni malas nak buat blog, tetapi kerana tangan patah dan tak tahu nk buat apa jadi aku pun buat blog selain mengabadikan kenangan buat wedding preparation..Wahhh gitu katanyakan...Aku rasa mencabar gak la nak buat blog ni...Almaklumlah aku ni bukan IT Savvy....kena bukak tutorial kot...Hoiiiii!!!Giler mencabar katanya. Ha sinilah linknya .http://www.blogspottutorial.com/2007/11/strart-to-blogging.html





                Ha...ni pulak blajar upload gambar...gambar lama waktu blajar. Ni depan Lab Microbe. Hi Aida..Lame tak jumpe ko kan..


                    

                   




No comments:

Post a Comment