Friday 31 May 2013

Mencari Barakah - Kepada siapa yang rindu aku...hihihi

Haiiiiiii,

Assalamualaikumm?
Rindu tak?Rindu tak?
Tak mau bunyi krik!krik dah!

Sebab.....hihi...
Terkejut OK!terkejut!
Tengok Stats mencanak naik Gile Hell Horror!Thanks sebab sudi singgah blog teman.

Aku post blog aku dekat FB sebelum ke Bandung pastu baru la ni la nak bukak.
Rindu OK!

Aku tak sempat nak update panjang ni...cume aku nak repost balik status yang pernah aku tulis sebelum ni. Malam yang aku tak boleh tido..

Terimalah...MENCARI BARAKAH....pada yang belum membaca....

Pemikiran tengah malam...
Yang menghampiri dingin subuh....
Mata yang terkelip-kelip tak mahu lelap.....
Pejam rapat....
Jasadnya di sini fikirannya jauh di sana.....
Walhal esoknya seawal tujuh pagi di sana...
Pakainya yang mana,sarapannya apa, parkirnya berapa,
Sibuknya la hai si pencari duit....
Memenuhi kehendak melebihi keperluan,
Malah mungkin lebih,
Desakan hati yang membawa mati,
Terkadang lupa pencarian barakah,
Susahnya la hai bila hati ini bukan lagi berpaksikan iman,
Rakus bunyinya,
Goyahnya,
Mata...lelaplah sebentar....lupakan cerita duit yang dicari...
Kerana rezeki itu pasti datang...
Bila barakah mendahului...
-dayanafarhana270513-

Ada gaya A.Samad Said tak? Melampaulahkan....
Oklah.Gudnite beb!

P/s : Ada orang tanya...ko terbangun tak terus tahajud ke?
...Errrrrkkk...*krik...*krik.....

BYE!muuuuahhh.....




No comments:

Post a Comment