Saturday 30 March 2013

Anyone Miss ME?

Tajuk haruslah penuh kontroversi macamlah kau glamor....Cik Temah Oiiiii!

Ok, Aku ulang. Ada sesiapa rindu aku?Ok. Tak. Noted!

Mana aku menghilang?Haruslah sibuk kerja.Maklumlah makan gaji menampung hidup yang sara hidup diri sendiri makin tinggi tak sesuai dengan kenaikan gaji yang ciput. Walaupun hakikatnya kau bekerja di syarikat adik nombor dua si nombor satu dalam negara. Agak-agak ada orang paham tak kiasan aku?Haha. Bak kata cik Siti suara merdu selepas 'melihat' show gangnam stail di kawasan pihak lawan, Kita tunggu mesyuarat agung ke-13 nanti!

Ya. Sungguh!Aku memang sarkastik!Walaupun sarkastik itu cuma aku yang paham. Blog aku, ikut suka aku.

Emosi. Negatif di situ.Berhenti. Dan tarik nafas dalam-dalam.Lepas perlahan-lahan bawa pergi semua amarah......Cehhh...sastera sangattttt.

Macam aku kata, aku sibuk kerja.Headcount tak cukup sebab otai lama ramai berhenti. Tak puas hati dengan manegemant. Aku sendiri ada kisah aku sendiri dengan mereka. Kisah aku dan MC. Oh! Tidak! Aku, MC dan surat doktor.Tapi aku malas nak bercerita di sini. Memandangkan .....I rest my Case! Plus aku dah pun langsai nazar puasa tiga hari berturut kerana dapat apa yang aku nak dan tengak payslip, hati rasa lega. Alhamdulillah.

Well. Aku cuba sedaya-upaya aku untuk update blog. Walaupun tak selalu, tapi mesti ada yang rindu. Oh!ya! Tangan aku dah 90% sembuh. Terima kasih doa kalian. Alhamdulilah. 


No comments:

Post a Comment