Monday 28 January 2013

Dah Ada Template : Yang Penting Mahu Belajar

                Hi!!!Assalamualaikum....

                        Aku dah ada template!Yeah!Yeah!Ok Fine!Jangan kata aku jakun (memang pun hihih...)


                      Yang penting kena rajin explore. Tadi, aku dok lah terfikir macam mana nak letak picture yang aku print screen. Google punya google dan terjumpa blog ni. Cik Yuyu so comel ni. Linknya Sini. Thanks Cik Yuyu. Tapi bila aku click, website tu Free 30 days trial je. Apa pun thanks dekat Cik Yuyu.Huhu. Satu lagi ilmu yang dapat aku belajar hari ni.


                      Apa-apa pun yang kita buat jangan give up kan. Aku terbaca comment dekat blog Cik Yuyu lepas tu ada satu komentor kate dia save pada PAINT je. Ha lagi simple and mudah dan aku pun bukan nak edit apa-apa.

                                                 refer pada komentor phreak-id

                       Huhu.Alhamdulillah. Allah permudahkan.


No comments:

Post a Comment